Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3052326 obálek a 929655 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Terpstra Vern
Rok: 2000.
ISBN: 9780030211126
OKCZID: 110041108
Vydání: 8th ed.
Citace (dle ČSN ISO 690):
TERPSTRA, Vern. International marketing. 8th ed. Mason: Thomson South-Western, 2000. xxv, 753 s.
Drawing on the extensive and unparalleled international marketing experience of its authors, International Marketing takes a comprehensive look at the environment, problems, and practices of today’s international marketing arena. This text gives students a real-world taste of this dynamic field, preparing them for entry into the marketing workplace of the 21st century.